четверг, 2 февраля 2017 г.

Աստիճան

        Չլինել հիշաչար, բայց հիշել ամեն մի մանրուք: Հիշում ես իրականությունն և պարզ է, որ այդ իրականությունը կարող է նաև վատը լինել:
Լավ հիշողություն ունենալը  մի կապիր չարամիտ լինելու հետ, քանզի քեզնից շատ եմ մտածում չարամիտ քայլ չանելու մասին: Ամենքս արդար ենք յուրովի  ու մեկ-մեկ էլ արդարությունը հավասարություն է պահանջում: ԵՎ, երբ գուխդ վերև ես ցցում, մեկ վարկյան մտածիր՝ արդյոք ես ինչ-որ բանով առավել եմ քան կողքինս: Եթե ասես այո, ապա հավատա, դու սխալվել ես: Մոլորությանդ մեջ արդարություն էլ է կեղծ: Մի շտապիր ինքդ քեզ պաշտպանել: Սառը դատիր, եթե նույնիսկ դու ես ճիշտը, ինքդ քեզ թույլ տուր ներել: Գլուխդ վերև էիր ցցում, իսկ հիմա գլուխդ կախ է: Բարձրացրա գլուխդ, բայց ո՛չ ամպերին հասցրա, ո՛չ էլ հողին: Ինչպես եմ սիրում քո միամիտ հայացքը…:

Комментариев нет:

Отправить комментарий