воскресенье, 3 октября 2021 г.

Գույնը՝ նոր ու հին

 Իսկ ժամանակը գնում է, տանում, իսկ դու սպասում ես, ակնկալում․․․

Ի՞նչ ես ուզում դու, ո՞րն է այն նշանակետը որին վարժորեն ուզում ես նետով խփել․․․Ա՜խ, չգիտես դու․․․
Ուզում ես, սակայն, բայց ինչու, չգիտես ինքդ անգամ․․․Պայքարում ես, չհասկանալով ինչի համար, այն դեպքում, երբ երազանքներդ քեզ են սպասում․․․Հրաման սավառնելու և իրենց տեղը գտնելուն են սպասում․․․

Վախենո՞ւմ ես․․․Վախենում ես կորցնել դրանք․․․Գուցե ճիշտ է, երազանքների համար պայքարում մեկ անգամ տանուլ տաս, քան այդպես շարունակես պայքարել այն ամենի համար, որոնց կարիքը չունես, կամ մասամբ են պետքական․․․ Թույլ տուր արևին ողողել ներսիդ սենյակները, իսկ սիրուն՝ քեզ․․․Նրանք կարող են դա անել, կարող են օգնել քեզ, քանզի արևն է, որ կարող է հալեցնել և ողողել ոգուդ ձյնածածկ լեռները, խաշամապատ գետինը․․․Շարունակե՞մ․․․Ա՜խր,  շատ է երկար․․․

Մի՛ վախեցիր սխալվելուց, մի՛ ամաչիր կամ տխրիր կորցնելուց, քանզի տիեզերքը միշտ օգնում է պայքարել քո երազանքների համար, որքան էլ դրանք անմիտ թվան, քանզի միայն դու գիտես, թե որքան դժվար է փայփայել դրանք։ Պարզապես բավական է լոկ հավատալ և չվախենալ սխալներ գործելուց․․․

Անահիտ Ասատրյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий