четверг, 21 октября 2021 г.

Հարրի Փոթերը և անիծված երեխան

 Տեսարան երրորդ

Հոգվարտս-էքսպրես

Ալբուսը և Ռոուզը քայլում են վագոնի մեջ, քաղցրավենիք վաճառող կախարդը մոտենում է, հրելով առջևում գտնվող սայլը:

Կախարդը

Համեղ ի՞նչ-որ մի բան, դդմով կարկանդա՞կ, շոկոլադե գո՞րտ:

Ռոուզ (Նկատում է Ալբուսի հայացքը, շոկոլադե գորտերի վրա)

Ալբու՛ս, մենք պետք է կենտրոնանանք:

Ալբուս

Ինչի՞ վրա կենտրոնանանք:

Ռոուզ

Թե ում հետ պետք է ընկերություն անենք: Մեր ծնողները հանդիպել են միմյանց Հոգվարտս էքսպրեսում:

Ալբուս

Ի նկատի ունես, որ պետք է ընտրենք նրանց ու՞մ հետ պետք է ընկերություն անենք մեր ամբողջ կյանքի ընդհացքում, դա վախեցնում է:

Ռոուզ

Մյուս կողմից դա լավ է: Ես՝ Գրեյնջեր-Ուիզլի, դու՝ Փոթթեր:

Բոլորը կցանկանան մեր հետ ընկերություն անել, մեզ միայն մնում է ընտրել:

Ալբուս

Եվ ինչպես պետք է ընտրել, թե ո՞ր վագոն գնանք:

Ռոուզ

Կմտնենք բոլոր վագոններ, իսկ հետո որոշում կկայացնենք:

Ալբուսը բացում է դուռը ու նայում է շեկ մազերով տղային՝ Սկորպիուսին: Կուպեն դատարկ է, տղան նստած է մենակության մեջ: Ալբուսը ժպտում է, Սկորպիուսը պատասխանում է նույնությամբ:

Ալբուս

Բարև, այս վագոնը…

Սկորպիուս

Այստեղ ազատ է, միայն ես եմ:

Ալբուս

Հոյակապ է, մենք կարո՞ղ ենք մեկ րոպեով ներս մտնել:

Սկորպիուս

Բարև, այո իհարկե:

Ալբուս

Ալբուս՝ անունս Ալբուս է:

Սկորպիուս

Սկորպիուս՝ իմ անունը Սկորպիուս է: Դու Ալբուսն ես, ես Սկորպիուսն եմ, իսկ դու երևի…

Ռոուզի դեմքը գնալով գունատվում էր

Ռոուզ

Ռոուզ:

Սկորպիուս

Բարև Ռոուզ, ուզում ե՞ս շաքարե սուլիչ:

Ռոուզ

Քիչ առաջ եմ նախաճաշել, շնորհակալ եմ:

Սկորպիուս

Այստեղ ես ունեմ շոկ-ո-լադ, պղպեղային կրակոցիկներ, մարմելադե խխունջներ: Սա մայրիկիս մտահաղացումն էր, նա ասում է (եգում է), <<կոնֆետները մտերմացնում են ընկերներին>>, (հասկանում է, որ երգել չարժեր) հիմարություն էր:

Ալբուս

Ես կփորձեի, մայրիկս ինձ թույլ չի տալիս քաղցր ուտել: Դու ի՞նչ խորհուրդ կտայիր:

Ռոուզը բրդում է Ալբուսին ուշադրություն գրավելու համար:

Սկորպիուս

Կարծում եմ պղպեղային կրակոցիկները: Լավագույն կոնֆետներ, որոնք ես կերել եմ: Նրանք այնքան անանուխային են, որ ականջներից ծուխ է դուրս գալիս:

Ալբուս

Ես հենց դա էլ… (Ռոուզը նորից հրում է), Ռոուզ գո՞ւցե հերիք է ինձ հարվածես:

Ռոուզ

Ես քեզ չեմ հարվածում

Ալբուս

Հարվածում ես, ես զգում եմ

Սկորպիուս

Նա քեզ հարվածում է իմ պատճառով:

Ալբուս

Ի՞նչ

Սկորպիուս

Դե ես գիտեմ, թե դու ով ես, իսկ դու գուցե գիտես, թե ես ով եմ:

Ալբուս

Ի՞նչ ի նկատի ունես:

Սկորպիուս

Դու՝ Ալբուս Պոտտերն ես, նա՝ Ռոուզ Գրեյնջեր-Ուիզլին: Իսկ ես՝ Սկորպիուս Մալֆոյն եմ, Աստորիայի և Դրակո Մալֆոյի տղան: Մեր ծնողները միմիանց հետ լեզու չէին գտնում:

Ռոուզ

Դա մեղմ է ասված, նրանք մահաբերներ էին

Սկորպիուս (վիրավորված)

Հայրիկը այո, իսկ մայրիկը՝ ոչ

Ռոուզը նայում է մի կողմ, Սկորպիուսը հասկանում է, թե ինչու:

Ալբուսը թեքում է չարացած Ռոուզից դեպի հուսահատ Սկորպիուսը:

Ալբուս

Ի՞նչ բամբասանք:

Սկորպիուս

Թե իմ ծնողները չէին կարող երեխաներ ունենալ: Իմ հայրը ու պապիկը այնքան էին ուզում հզոր ժառանգ ունենալ, որ… օգտագործեցին ժամանակ շրջող մեքենա ու ուղղակեցին մայրիկիս…

Ալբուս

Ուղղարկեցին ո՞ւր

Ռոուզ

Ալբո՛ւս, մարդիկ կարծում են, որ նա Վոլանդեմորտի տղան է:

Երկար ձգվող լռություն:

Ամենային հավանականությամբ դա սուտ է: Դու քիթ ունես:

Լարվածությունը վերանում է, իսկ Սկորպիուսը ծիծաղում է:

Սկորպիուս

Իմ քիթը նման է հայրիկիս քթին: Ես ունեմ նրա քիթը, մազերը ու անունը: Չեմ կարող ասել, որ մենք նման ենք ու միշտ լեզու ենք գտնում միմյանց հետ, բայց ավելի լավ է լինել Մալֆոյ քան Սև լորդի տղան:

Սկորպիուսը ու Ալբուսը փոխանակավում են հայացքներով, իրենց մեջ ինչ-որ բան կատարվեց:

Ռոուզ

Իհարկե, բայց կարծում եմ, որ մենք պետք է ուրիշ տեղ նստենք:

Ալբուսը լարված մտածում է

Ալբուս

Ոչ: (Առանց Ռոուզին նայելու) Դու գնա:

Ռոուզ

Ես չեմ պատրաստվում սպասել:

Ալբուս

Ես էլ չեմ պատրաստվում սպասել քեզ: Ես այստեղ եմ մնում:

Ռոուզը նայում է Ալբուսի վրա ու դուրս գալիս կուպեից:

Ռոուզ

Հոյակապ է:

Սկորպիուսը ու Ալբուսը անվստահորեն նայում են միմիյանց:

Սկորպիուս

Շնորհակալ եմ:

Ալբուս

Ոչ, ոչ ես այստեղ եմ մնացել քո կոնֆետների պատճառով:

Սկորպիուս

Նա մի քիչ…կոպիտ է:

Ալբուս

Այո, կներես

Սկորպիուս

Կներեսի կարիք չկա: Ինչպես քեզ դիմեմ Ալբուս թե՞ Ալ:

Սկորպիուսը քմծիծաղ է տալիս ու երկու կոնֆետ է դնում բերանը:

Ալբուս

Ալբուս

Սկորպիուս (Ակնջներից ծուխը դուրս գալով)

Շնորհակալ եմ, որ մնացիր իմ կոնֆետների հետ Ալբուս:

Ալբուս (ծիծաղում է)

Թարգամանությունը՝ Նանե Մոմչյանի


Комментариев нет:

Отправить комментарий