вторник, 31 октября 2017 г.

Մի մտահոգվիր, եթե ինչ-որ մեկը չի նկատում քո լույսը

Միշտ եղիր լավագույն անձը, ինչ դու կարող ես լինել: Հոգնած ժամանակ նույնիսկ եղիր ազնիվ:
Զայրացած ժամանակ հասկացիր մյուսներին: Քո պարտականություններից ավելին արա, իսկ դրա փոխարենը մի սպասիր և մի ակնկալիր ինչ-որ բան: Լսիր ուրիշներին մինչև վերջ, առանց մտածելու, թե յուրաքանչյուր նախադասությունից հետո ինչ կարող ես պատասխանել: Մարդկանց ասա, որ դու իրենց սիրում ես և գնահատում: Մարդկանց լավություն անելու համար շեղվիր քո ճանապարհից: Եղիր ամենալավ մարդը, որ կարող ես լինել, իսկ եթե դու ինչ-որ պատճառով ձախողես, ուղղիր այդ սխալը հենց նույն օրը, վայրկյանին, րոպեին…

Իսկ ի՞նչ չպետք է երբեք անել: Երբեք մի ապացուցիր ինչ-որ մեկին, թե դու ամենալավն ես: Քո արարքները կապացուցեն դա: Այս աշխարհում մենք ունենք սահմանափակ ժամանակ: 
Մի մտահոգվիր, եթե ինչ-որ մեկը չի նկատում քո լույսը: Ինչպես թիթեռներին, այնպես էլ լավ մարդիկանց գրավում են լույսն ու բոցը, միայն թե դրա համար ժամանակ է պետք...

Комментариев нет:

Отправить комментарий