суббота, 25 ноября 2017 г.

Անպիտան ինֆորմացիա ուրիշ ոչինչ

    Անչափ վատ է, երբ սերմը ջրում ես ծաղիկ չի դառնում, կամ էլ այնքան ես սիրում, այնքան ես ջրում, որ փտտում է։

     Հետադարձ կապ տալուց դու, կամ գովում ես, կամ ինչ-որ չափով բողոքում։ Երբ դիմացինին գովում ես, ուրախանում է, բայց չի ձգտում ավելիին, որովհետև իրեն թվում է, թե  լավ է միևնույն է, էլ ինչ անի։ Երբ բողոքում ես, մարդն ավելի է կենտրոնանում իր խնդիրների լուծման վրա, եթե իհարկէ այնքան չբողոքես,որ կոտրվի ու թողնի սկսած գործը։ Իսկ, երբ, որ ընդանրապես հետադարց կապ չես տալիս, մարդն մի օր, երկու օր հետո կթողնի իր գործը, կմտածի բան չի ստացվում ու կգան այլ բան գտնելու, վատագույն դեպքում ոչինչ էլ չի սկսի ու կմտածի, միևնույն է անբան է։
     Դժվար է խելացի լինել, որովհետև  քեզ ոչ ոք չի սովորացնում խելացի լինել։ Քեզ տարբեր կողմերից տալիս են տարբեր ինֆերմացիա, որի մեծամասնությունը անպետք է։ Դժվար է ամենիքին հարգել ու գնահատել։ Այս գաղափարները ևս մեզ չեն սովորեցնում։ Ու ոչ ոք այդքան խելոք չէ, որ ամեն հարցում քեզ ճիշտ խորհուրդ տա։ Միևնույն ժամանակ դու էլ այնքան խելոք չես, որ կարողանաս ինքդ քո գործերով զբաղվել։
    Դժվար է աենքին հասկանալը, ամենքին օգնելն ու ամենքի հտ լեզու գտնելը։

Комментариев нет:

Отправить комментарий