«Կիտաբի դեդե Կորկուդ» («Կորկուդ պապի պատմությունը»)
Էպոսում հիմնականում պատմվում է օգուզյան հերոսների և «անիրավների» միջև պայքարի մասին` կովկասյան նվաճված տարածքների վրա իշխանություն հաստատելու համար: Էպոսի ձևավորումը սկսվել էր դեռ կենտրոնական և միջին Ասիայում` օգուզների վաղնջական հայրենիքում: Էպոսի վերջնական ձևավորումը ավարտվել է այսօրվա Ադրբեջանի տարածքում, որը իրենից ներկայացնում էր տեղափոխված քոչվոր օգուզների համար առավել հարմարավետ բնակավայր: Էպոսում գտնվող ասքերն ու երգերը ստեղծվել են ոչ ավելի շուտ, քան XIII դարի սկզբից հետո, իսկ պահպանված գրավոր հուշարձանները կազմվել են ոչ ավելի շուտ, քան XV դարում:
Ալեհեր ծերունր Դեդե Կորկուդը` ցեղի պատրիարք և երգիչ-վիպասանը, ներկա է ողջ էպոսում: Նա է էպոսի բոլոր ասքերի հեղինակը` միաժամանակ գործողությունների մասնակից լինելով: Ամեն մի ասքի վերջում Կորկուդը երգ է կազմում հերոսի պատվին` վերջինիս սխրանքը դրվատելով (միաժամանակ գովաբանելով նաև այն խանին, որի համար երգում է):
Կորկուդի մասին տեղեկություններ հանդիպում են կիպչակական և օգուզական ճյուղերի բոլոր թյուրքական ծագմամբ ազգերի մոտ` ղազախների, թուրքմենների, ադրբեջանցիների, թուրքերի, թաթարների, բաշքիրների և այլոց: Նաև բոլոր նշված ազգերի մոտ կա ընդհանուր ազգային էպոս` «Օգուզ-նամե»:
Ռուսերենից և անգլերենից թարգմանական ծաղկաքաղը` Արման Թովմասյանի
Աղբյուրը` այստեղ
Ժողովրդական իմաստություններ
Էպոսում հիմնականում պատմվում է օգուզյան հերոսների և «անիրավների» միջև պայքարի մասին` կովկասյան նվաճված տարածքների վրա իշխանություն հաստատելու համար: Էպոսի ձևավորումը սկսվել էր դեռ կենտրոնական և միջին Ասիայում` օգուզների վաղնջական հայրենիքում: Էպոսի վերջնական ձևավորումը ավարտվել է այսօրվա Ադրբեջանի տարածքում, որը իրենից ներկայացնում էր տեղափոխված քոչվոր օգուզների համար առավել հարմարավետ բնակավայր: Էպոսում գտնվող ասքերն ու երգերը ստեղծվել են ոչ ավելի շուտ, քան XIII դարի սկզբից հետո, իսկ պահպանված գրավոր հուշարձանները կազմվել են ոչ ավելի շուտ, քան XV դարում:
Ալեհեր ծերունր Դեդե Կորկուդը` ցեղի պատրիարք և երգիչ-վիպասանը, ներկա է ողջ էպոսում: Նա է էպոսի բոլոր ասքերի հեղինակը` միաժամանակ գործողությունների մասնակից լինելով: Ամեն մի ասքի վերջում Կորկուդը երգ է կազմում հերոսի պատվին` վերջինիս սխրանքը դրվատելով (միաժամանակ գովաբանելով նաև այն խանին, որի համար երգում է):
Կորկուդի մասին տեղեկություններ հանդիպում են կիպչակական և օգուզական ճյուղերի բոլոր թյուրքական ծագմամբ ազգերի մոտ` ղազախների, թուրքմենների, ադրբեջանցիների, թուրքերի, թաթարների, բաշքիրների և այլոց: Նաև բոլոր նշված ազգերի մոտ կա ընդհանուր ազգային էպոս` «Օգուզ-նամե»:
Ռուսերենից և անգլերենից թարգմանական ծաղկաքաղը` Արման Թովմասյանի
Աղբյուրը` այստեղ
Ժողովրդական իմաստություններ
Երեխաներին լողացնում են աղի ջրի մեջ
Համարվում է, որ եթե նորածին երեխային լողացնեն աղի ջրի մեջ, նա կմեծանա ուժեղ, անկեղծ և համարձակ։
Սիրում են լավ գորգեր
2014թ.-ին Բաքվում բացվել է գորգագործության թանգարան։ Թանգարանի շենքը նման է հսկայսկան ծալած գորգի։ Թանգարանում կարելի է տեսնել բոլոր ժամանակի գորգեր` բերված երկրի բոլոր անկյուններից, կարելի է տեսնել նաև գորգերի արտադրության պրոցեսի ցուցադրում:
Համարվում է, որ եթե նորածին երեխային լողացնեն աղի ջրի մեջ, նա կմեծանա ուժեղ, անկեղծ և համարձակ։
Սիրում են լավ գորգեր
2014թ.-ին Բաքվում բացվել է գորգագործության թանգարան։ Թանգարանի շենքը նման է հսկայսկան ծալած գորգի։ Թանգարանում կարելի է տեսնել բոլոր ժամանակի գորգեր` բերված երկրի բոլոր անկյուններից, կարելի է տեսնել նաև գորգերի արտադրության պրոցեսի ցուցադրում:
Հացը Ադրբեջանում սրբություն է
Երբ որ հացը հնանում է, խոհարարները հացը, որպես հարգանքի նշան, մնացած աղբից առանձին են թափում։ Եթե դուք պատահաբար գցել եք հացը հատակին, ուրեմն ավանդույթի համաձայն դուք պետք է համբուրեք հացը որպես ներողության նշան։
Բոլոր երեխաները գիտեն շյուղագործություն Աղջիկներին շյուղագործություն են սովորեցնում շատ վաղ հասակից` նախապատրաստելով « Յոթ գեղեցլուհի» ավանդական մրցույթին։ Աղջիկները պետք է գործեն գուլպա` կոնկրետ ժամսնակահատվածում: Նա, ով գործում է ամենալավ զույգը` համարվում է հաղթող։
Պատրաստեց Նորայր Ասատրյանը
Բոլոր երեխաները գիտեն շյուղագործություն Աղջիկներին շյուղագործություն են սովորեցնում շատ վաղ հասակից` նախապատրաստելով « Յոթ գեղեցլուհի» ավանդական մրցույթին։ Աղջիկները պետք է գործեն գուլպա` կոնկրետ ժամսնակահատվածում: Նա, ով գործում է ամենալավ զույգը` համարվում է հաղթող։
Պատրաստեց Նորայր Ասատրյանը
Комментариев нет:
Отправить комментарий