среда, 15 декабря 2021 г.

Ժամանակակից իրանական գրականություն. Ահմադ Շամլո

 Գրող ։ Ահմադ Շամլո احمد شاملو

Գրքի անվանումը։ Մաքուր օդ هوای تازه

Բանաստեղծության անվանումը ։ Լինել بودن

Եթե պետք է այսպիսի նվաստացության զգացումով ապրեմ, ես ինչքան անամոթ եմ, եթե իմ կյանքի լույսը այս դժվարին ժամանակներում այսքան անիմաստ և անպտուղ է չորացած եղևնու պես: 

Այն արդյունք է իմ կյանքում հանդիպած խոչընդոտների, արգելքների և դատարկության: 

Եվ այն իր հերթին ազդում է իմ շրջապատի մարդկանց  զարգացման վրա՝ փակուղու պես:

Ուրիշներին ցույց մի տվեք հեթանոսություն և մի տրվեք դրա հետևանքին՝ անիմաստ իրարանցմանը։

Եվ, եթե իմ շրջապատում պետք է ապրեմ այսչափ ազնիվ ու վեհ կյանքով, ապա որքան պիղծ ու տգետ կլինեմ, եթե իմ հավատքով ու հաստատակամությամբ այս կյանքում մնայուն տպավորություն չթողնեմ սերունդների համար։

Աղբյուր

Պարսկերենից թարգմանությունը՝ Էմանուել Դեհբաշյանի

Комментариев нет:

Отправить комментарий