воскресенье, 12 декабря 2021 г.

Թուրքական գրականություն. Սաիթ Ֆաիք Աբասըյանըք

 Նա և ես

Ես վազում եմ քեզ մոտ,
Մի դատարկ նավում
Չմեռնելու, չխելագարվելու համար։
Ապրել, հեռու բոլոր սովորություններից
Ապրել….
Ոչ, շոգ չէ…
Շուրթերի հիշողությունը…
Քո մազերի հոտը
Ոչ մեկը, ոչ մյուսը …
Այդպիսի օրերին, երբ աշխարհում այս ,
Մեծ փոթորիկներ են բռնկվում
Ես չեմ կարող առանց դրա…
Քո ձեռքը պետք է իմ ձեռքերի մեջ լինի,
Ես պետք է նայեմ քո աչքերին,
Ես պետք է լսեմ քո ձայնը:
Մենք պետք է միասին ուտենք,
Մենք պետք է երբեմն ծիծաղենք:
Ես չեմ կարող առանց դրա:
Ինձ համար ջուր, հաց՝ ինձ համար,
Թույն ինձ համար,
Ինձ համար համ, քուն ինձ համար,
Տգեղ աղջիկ…
Ես չեմ կարող առանց քեզ:

Սեղան

Ամրագրիր մի սեղան իմ կողքին,
Ինձ ու իմ Ալեքսանդրայի համար,
Մի սեղան առանց ծաղիկների,
Սփռոցը՝ թերթից, գինին՝ սիրուց,
Երկուսն էլ երազներից։
Թող իմ Ալեքսանդրան նվագի,
Մատներով նուրբ շքեղ երգեր կատարի,
Սովորական եղանակ..
Թող պանդոկում ձիթապտղի յուղի դառը հոտ գա...

Վայելիր դու , իմ կողքին…

Նամակ

Շոգենավի ղեկին ես փչեցի սուլիչը,
Իմ երգն անձրևոտ տախտակամածի վրա,
Միջոց է, որ քեզ ավելի մոտենամ,
Այլ ոչ թե մոռանամ քեզ։
Միայն քեզնից հետո եմ հասկանում
Մարդկության սուտը.
Միայն հասկանալուց հետո
Դատարկություն է թվում ամեն ինչ…
Լի բաժակները քեզ հետ են,
Գինիները քեզ հետ են, սիրելիս…
Օջախը վառ է մնում քեզ հետ, 
Սնունդը քեզ հետ համեղ է,
Քանի դեռ քո խաղը շարունակվում է,
Միայն թե դու մի՛ լռիր…

Աղբյուր

Комментариев нет:

Отправить комментарий