вторник, 6 апреля 2021 г.

KitKat-ի պատմությունը

 KitKat շարքի շոկոլադե սալիկների արտադրման մեջ մասնակցում է Nestlé ընկերությունը, որը գտնվում է Միացյալ Նահանգներից դուրս, ինչպես նաև տեղի ամերիկյան Hershey ընկերությունը: Իսկ ապրանքանշանի ստեղծողը՝ շոկոլադի ընկերություն, Rowntree-ն է:

Յորքում, Rowntree’s գործարանում (Մեծ Բրիտանիա), 1935թ-ի աշնանը նշվեց Rowntree’s Chocolate Crisp կոչվող արտադրանքի ծնունդը («crisp» անգլերենից թարգմանվում է որպես խրթխրթան): Սկզբում դրանք չորս ձողեր էին `որոնք ունեիր խրթխրթան միջուկ և միավորված էին մեկ ձողի մեջ, որի չափը հավասար էր փոքր տուփիկի: Այժմ «դասական» դարձած տարբերակում ներկայացված են 4 շոկոլադե սալիկներ, Rowntree-ն այնթողարկել է 1936թ-ի մայիսի 15-ին: KitKat- ի պատմությունը սկիզբ առավ մեկ տարի անց, երբ ապրանքը վերանվանվեց «KitKat Chocolate Crisp»:

1989 թվականին շվեյցարական Nestlé կոնցեռնը գնեց Rowntree գործարանը: Նոր սեփականատերը անմիջապես սկսեց ակտիվորեն առաջ մղել ձեռք բերված ապրանքանիշը: 1990-ականների ընթացքում Nestlé- ն ակտիվորեն ընդլայնեց KitKat- ը Ասիայի և Արևելյան Եվրոպայի նոր շուկաներում: Եվ շատ շուտով այս ապրանքանիշը դարձավ աշխարհում ամենատարածված երկրորդը `զիջելով «Մարս» ապրանքանիշին:

Սակայն KitKat ապրանքանիշի հայրենիքում՝ Մեծ Բրիտանիայում, Nestle-ն չի օգտագործել ռիսկային շուկայավարման քաղաքականություն, ինչպես նոր շրջաններում, որտեղ շոկոլադները կարող էին լինել ամենայուրօրինակ համերի՝ սկսած կանաչ թեյից մինչև գետնանուշ։ Այնուամենայնիվ ընկերությունը համարձակվեց փոփոխություններ անել KitKat-ում (1999թ․), դրանով արտադրվեց KitKat Chunky (մեծ)։ Գործարանները դժվարությամբ էին հասցնում կատարել խանութների պատվերները, քանի որ պարզվեց, որ նոր KitKat Chunky-ի տարածվածությունն սպասվածից ավելի բարձր էր։ Ավելի ուշ, ըստ երևույթի, նորույթի կարգավիճակը սկսեց ընկնել, և դրա վաճառքը նվազեց։

KitKat շոկոլադե սալիկների նոր տեսակներ սկսեցին մշակել 2003թ․-ից։ Եվ արդեն մեկ տարի անց հրուշակեղենի շուկան ընկերությունից ստացավ շոկոլադի բազմազան տեսականի։ Ամառային շրջանում արտադրում էին շոկոլադե սալիկներ, որոնք ունեին՝ սերուցքի և ելակի, մանգոի, մառակույայի եվ անտառային հատապտուղների համեր։ Ձմեռային տոներին վաճառվում էին «Սուրբ Ծննդյան պուդինգներ», ինչպես նաև «տիրամիսու մարսկապոնե պանրով և գինով»։ Այն մարդիկ, ովքեր հետևում էին իրենց քաշին կարող էին ձեռք բերել հատուկ ածխաջրային քիչ պարունակությամբ KitKat։

2005թ․-ին ի հայտ եկած կարծիքների մասին, թե շոկոլադե սալիկները շատ քաղցր են և տարօրինակ համ ունեն, KitKat-ի պատմության վրա իրենց կեղտոտ բիծը թողեցին, վաճառքի տոկոսայնությունը կտրուկ ընկավ։ Գնորդները ևս մեկ անգամ էկզոտիկ համեր ձեռք բերելու ցանկություն չունեին, ամբողջ Միացյալ Թագավերության պահեստներում մնում էին նոր KitKat շոկոլադե սալիկների մնացորդներ։ Խանութներում շոկոլադե սալիկներ վաճառելիս սկսեցին օգտագործել հսկայական զեղչեր մինչև 90%:

Ըստ ACNielsen– ի հաշվարկների ՝ միայն 2005-ին KitKat շոկոլադե սալիկների վաճառքը կրճատվել է 16,8% -ով ՝ կորցնելով ավելի քան 260 միլիոն ֆունտ ստեռլինգ: Նույն տարվա աշնանը Nestlé- ի ղեկավարները՝ աշխատանքից հեռացրեցին մենեջերների, ովքեր իրենց չէին արդարացրել, և վարձեցին նորերին, ում հանձնված էր փրկել KitKat ապրանքանիշը:

Սկզբնապես ստեղծվեց թեժ գիծ ՝ պարզելու համար, արդյոք ինչն է KitKat ընկերության արտադրանքի դժգոհության պատճառները: Բազմաթիվ գնորդների զանգերով, նրանք պարզեցին, թե ինչ է կատարվում. Նոր բազմազան շոկոլադների մեջ մարդիկ փնտրում և չէին գտնում «դասական» սալիկը:

Անրաժեշտ էր մի քանի շաբաթ, որպեսզի բոլոր էկզոտիկ նորույթները խանութների դարակներից հանվիեն: Վաճառքի էին մնացել միայն՝ կարամելն ու տիրամիսուն, որոնք քիչ պահանջարկ ունեն: Ինչպես նաև սկսվեց մեծ առաջխաղացում շուկայում՝ KitKat-ի մեծ տուփերով: Նոր պլանը ներառում էր գովազդային կարգախոս, որը չգիտես ինչու մոռացվել էր բոլորի կողմից. «Ընդմիջում արա, կեր KitKat», որը մենք լսում ենք մինչ օրս:

Թարգմանեցին ՝  էլեն ՊողոսյանԷլինա Սիմոնյան և Գոհար Մավյան
Աղբյուրը՝ История KitKat

Комментариев нет:

Отправить комментарий