вторник, 8 апреля 2025 г.

Հաճախորդների կարիքները հասկանալու կարևորությունը

Հեղինակ՝ Սամվել Հայրապետյան

Թիլը ասում է որ բիզնեսում կարևոր է ոչ թե պարզապես շատ հաճախորդներ ունենալը այլ նրանց հասկանալն ու նրանց համար իրական արժեք ստեղծելը։ Շատ ընկերություններ փորձում են որքան հնարավոր է շատ մարդկանց ներգրավել բայց արդյունքում հաճախ կորցնում են որակը։ Ամենահաջողակ բիզնեսները կենտրոնանում են ոչ թե զանգվածային շուկայի վրա այլ այն մարդկանց ովքեր պատրաստ են կրկին ու կրկին օգտվել իրենց արտադրանքից։ Օրինակ Apple-ի օգտատերերը ոչ միայն գնում են նրանց սարքերը այլև վստահում են բրենդին սիրում են դրա էկոհամակարգը և երկար տարիներ մնում են իրենց ընտրությանն հավատարիմ։ Այսպիսով հաջողության գաղտնիքը ոչ թե պարզապես հաճախորդներ ներգրավելն է այլ նրանց վստահությունը շահելն ու որակով ապրանք կամ ծառայություն առաջարկելը որը կդառնա նրանց կյանքի անբաժան մասը։

Комментариев нет:

Отправить комментарий