четверг, 25 ноября 2021 г.

Թուրքական գրականություն. Գյուլթեն Աքըն

 Ձմեռ է

Եկել են սրտի վշտի օրերը
Աշխարհը քաշվել է տների մեջ՝ ներս:
Դեղին հասմիկի և վարդի միջև
Լեռան աղբյուրով մանուշակագույն։
Մառախուղ ծովի և լճի միջով
Կատուներ ու թռչուններ իմ կողքին
Ես թափառում եմ մտքերով
Թեև ես ոչ մի ուժի չեմ ապավինում
Վառարանի հզորության տակ
Մեծանալով աղջիկները
Հանգիստ մահվան սպասող
Ծերունական
Դարձե՞լ են հսկաներ, ուրիշները
Անվախ քեզ վրա գալուց
Նրանք փորձում են իրենց ուժերը։

Ողբ

Այս առավոտյան առաջին անգամ
Այս առավոտ ես չտեսա երկինքը
Այսօր առավոտյան առաջին անգամ ծաղկեց ծիրանը
Տխրությունն առաջին անգամ չէր հյուր գալիս
Պարոն, իմ ուղեկից
Ես չկարողացա իջեցնել ձագերիս
Սիրելիս, չկարողացա վերադառնալ
Չար դռները կողպված են
Քարե բակերը լռեցին
Ես առաջին անգամ սպասեցի մահվան
Ես սպասեցի ընկերոջ պես
Լեռներ

Իմ ցավը ցավի տերն է
Գալիս է իմ հոգու հետ արդար
Հալեցնում է զայրույթը համբերության մեջ
Մի ժամանակ չքերիցս ջուր էի խմում
Ախ լեռներ լեռներ։

Տներ

Տները մեծ են, երբ ասում են՝ մեծ
Ես եմ մարդկանցից ամենատարօրինակը
Ես առաջին անգամ հասկացա
Թէ ինչ է հեռավորությունը
Տեսնելու կամ դիպչելու նման
Թռչունների հետ հին քիվերի վրա
Ես նստեցի մանրանձրևի դեմ։
Ներսում շրջանակներ է նկարում
Ներսում գրում եմ իմ անունը
Օրն ավարտեց իր երկար երգը
Մութը քայլում էր ձյունառատ ճյուղերի վրայով
Մենակությունն այս ժամանակ անտանելի է
Նա խելագարվեց, ջրիմուռներ, գետի մեջ ձուկ
Վերադարձիր վերջապես։

Աղբյուր՝  Հակոբյան Մարիա

Комментариев нет:

Отправить комментарий