понедельник, 8 июля 2019 г.

Ես կտանեմ քո բացն ինձ հետ

Ավելի լավ էր անպատվեիր ինձ,խոցեիր քո խոսքերով, բայց գոնե զգայի, որ ԿԱՍ:
Որ չես մեռել դեռ իմ հոգում, ինչպես  շփումն է մեռնում օրեցօր: Որ թաղանթային, երևի ինչ-որ տեղ պարտավորված՝ բարև, ո՞նց ես-ից բացի, «սերն» էլ անիծած՝ կապված  ենք:
Անգամ տհաճ խոսքեր ասեիր, զայրանայիր, հերթով թվարկեիր թերություններս: Ախ, գոնե կարողանայի նեղանալ քեզանից: Չնայած , որ խոսել էլ չկարողացա
Դու շարունակ պնդում էիր, որ ես գեղեցիկ եմ: Իսկ ես՝ հույսով լցված՝ սպասում էի, որ «գովասանքից» հետո, լռությամբդ չես կոտրելու հերթական անգամ:
Փաստորեն, ես գեղեցիկ եմ ու վերջ
Այդ դեպքում ինչու՞ եմ ինձ զգում այսքան տգեղ: Ինչու՞ չեմ կարողանում ընդունել ինձ: Գուցե, որ չկա՞ս ու չես էլ եղել:
Չափից շատ ես ուշացել, չափից շատ ենք մեծացել ՝ չես տեղավորվում արդեն։
Ես կտանեմ քո բացն ինձ հետ։ Քանի որ քեզ՝  չգիտեմ։ Վախենում եմ։ Իսկ վախենալով չեն սիրում։
Ինչ տեսնում եմ դա՝ դու չես: Այլ կերպ՝ սարսափում եմ հավատալ, որ  իսկապես դա՝ դու ես: Այդպես էլ մնացինք՝ հավերժ օտար, դու՝ իմ «հարազատ», ես քո՝ խզբզող տիկնիկը դատարկ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий