пятница, 11 января 2019 г.

Նախագծային առաջին շաբաթ. ամփոփում

Շուշան Եփրիկյան, Ռեբեկա Խաչիկյան

Երկու հարևան

Կային-չկային երկու հարևան կային։
կավ ձմեռն ու ձյունը։Մի հարևանը վաղ առավոտյան դուրս եկավ տնից բահով՝ ձյունը մաքրելու համար։ Երբ նա մաքրում էր ճանապարհը որոշեց նայել, թե ինչպես են անցնում հարևանի գործերը։ Իսկ հարևանի մոտ շատ կոկիկ մաքրած ճանապարհ է։ Մյուս առավոտյան նա սկսեց աշխատանքը կես ժամ շուտ, հարևանի ճանապարհը արդեն մաքրած էր։ Մյուս առավոտյան ձյունը մինչև ծունկներ հասնում, իսկ հարևանը արթնացավ ավելի շուտ և դուրս եկավ ճանապարհը մաքրելու։ ։Իսկ հարևանի `ուղին արդեն հարթ և ուղիղ՝ միանգամից աչքի է ընկնում։ Նույն օրը նրանք հանդիպեցին փողոցում, խոսեցին այս մասին, այստեղ առաջին հարեւանը պատահականորեն հարցրեց.

– Լսիր, հարեւան, եւ երբ դու ժամանակ ունես տան դիմաց ձյունը մաքրել? Առաջին հարեւանը զարմացած էր, հետո ծիծաղեց.

– Այո, ես երբեք չեմ մաքրում, դա իմ ընկերները գալիս են ինձ տեսնելու։

Թարգմանությունը՝ Ալլա Մալխասյանի և Հովիկ Փոլադյանի, Արևելյան դպրոց

Սյուռն ու գայլը

Սկյուռիկը մագլցում էր ճյուղից ճյուղ և ընկավ ուղիղ քնած գայլի վրա:
Գայլը վեր թռավ և ցանկացավ նրան ուտել:
- Բա՛ց թող ինձ
Գայլն ասաց.
- Լա՛վ, ես բաց կթողնեմ քեզ, միայն դու ինձ ասա, ինչո՞ւ են սկյուռիկները այդքան ուրախ: Ես միշտ ձանձրանում եմ եմ, իսկ ձեզ ես նայում, դուք վերևում անընդհատ խաղում եք և թռվռում:
Սկյուռն ասաց.
- Թող ինձ ծառի վրա և ես քեզ կասեմ պատճառը, թե չէ ես քեզնից վախենում եմ:
Գայլը բաց թողեց սկյուռին ծառի վրա և սկյուռը ծառի վրայից ասաց.
- Դու այն պատճառով ես ձանձրանում, որ դու բարկացած ես: Քո բարկությունը քո սիրտը խժռում է: Իսկ մենք ուրախ ենք այն պատճառով , որ բարի ենք և ոչ մեկի հանդեպ չարություն չենք անում:

Աղբյուր՝ Белка и волк
Թարգմանությունը՝ Նարեկ Սուքիասյանի, Արևելյան դպրոց

Բարև, ես Անգելինան եմ:
Դառնում եմ 10 տարեկան,ունեմ շատ և շատ ընկերներ:Բարի եմ,ընկերություն չեմ անում ինձ վատը կամեցող մարդկանց հետ: Օգնում եմ բոլորին ամեն ինչի հարցում: Ուզում եմ դառնալ  դիզայներ: Իմ համար ամեն մարդ կարող է լինել լավը: Եթե մարդ  իրեն վատ զգա իրեն կհարցնեմ, թե ինչ է պատահել: Բոլորը կարող են լինել լավը: 

Ես եմ` Անին

Ես Անի Մինասյանն եմ: Ես սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի» 4-2 դասարանում: Ես ութ տարեկան եմ: Իմ ամենասիրելի առարկան մայրենի լեզուն է: Իմ մազերի գույնը շատ բաց շագանակագույն է, աչքերս նույնպես շագանակագույն են: Ես շատ եմ սիրում թելադրություն գրել և նկարել: Իմ ամենասիրելի երգը «Էրեբունի-Երևան»-ն է: Իմ սիրելի գույները վարդագույնն ու  նարնջագույնն են: Սիրածս ուտելիքը՝ պիցցան է: Սիրում եմ գիրք կարդալ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий