вторник, 20 ноября 2018 г.

Ես ես չեմ կամ իմասուն ես` հոգիդ փրկիր

Որտեղ բարակ է, թող պատռվի:
Մարդ ծնվում է երկու անգամ: Առաջին անգամ որպես կենդանի, երկրորդ անգամ որպես հոգեղեն էակ:
Ապրելու համար երկրորդ ծնունդը պարտադիր չէ: Մարդը հոգեպես և գաղափարապես զարգանում է ներքին պարտադրվածությունից: Մարդն ուզում է ապրել ՄԱՐԴԱՎԱՐԻ: Առաջին հայացքից անմեղ ու ոտի վրա հիշվող արտահայտություն է: Բայց տվյալ արտահայտությունը, ավելի կոնկրետ մարդավարի ապրելու գաղափարի պարունակությունը ահավոր ճկուն է: Ու զարգանում է մարդկանց հետ միասին:
50 տարի առաջ մարդավարի ապրող մարդիկ լրիվ ուրիշ ձև էին ապրում` համեմատած ներկայիս կյանքի ու մոդայի համեմատ: Գաղափարները հարմարվում են մեծամասնությանը: Ես չգիտեմ` ինչը էն չի մեծամասնության հետ: Բայց ով որ խոսում է մեծամասնության մասին, այնպես է խոսում, որպեսզի դիմացինը հասկանա, որ տվյալ մարդը չի մտնում մեծամասնության մեջ: Ոնց որ չափից դուրս պսպղան են, որպեսզի մնան մոխրագույն մասսայի մեջ: Պսպղանները գնալով շատանում են: Բայց մեծամասնությունը, միևնույն է, մնում է մեծամասնություն: Ես ինքս հենց մոխրագույն մեծամասնության մասնիկ եմ: Չեմ փորձում տարբերվել: Հարյուր տարի մնա` հեչ պետքս չի: Իմաստուն ես` հոգիդ փրկիր: Ով գիտե, միգուցե ես չեմ փորձում տարբերվել, որովհետև տարբերվողները չտարբերվողներից ավելի շատ են ու հիմա հենց տարբերվողներն են մեծամասնություն ու հիմա ես փորձում եմ տարբերվել` չտարբերվելով: Ով գիտի:
Սա ուղղակի հերթական խաբկանքն է, որպեսզի շարքային պսպղանը իր աչքին ընդգծի իր չնչին արժեքները ու վեհությունը: Ասենք` մի վանդակի մեջ 5 հատ շուն կա, բոլորին կեր են տվել ու քո կերի մեջ մի ոսկոր ավել է: Հա, բան չասացի, էլի բան ա: Բայց իրականում դու ընդամենը շուն ես ու քո կերածը ոսկոր է:  Անվերջ պտույտներ կատարիր` արհեստական արժեքներդ ընգծելու համար: Դու կորցնում ես այն ժամանակը, որով ինքդ պետք է կերտեիր հոգիդ: Ու ծնվեիր որպես հոգեղեն էակ: Որպեսզի մարդավարի ապրեիր: Չկա մեծամասնություն, չկա ճիշտ կամ սխալ: Կաս դու ու քո հոգին: Կերտիր, զարգացրու, ձևավորիր: Քո սրտից ու հոգուց ավելի իրական բան չկա այս աշխարհում, հավատա: Ինչից որ մենք վախենում ենք, դա էլ մեզ բուժում է: Իմաստության սկիզբը Աստծու հանդեպ երկյուղն է: Ինձ համար Աստված, քեզ համար թող լինի այն նպատակը, որին ձգտելու ես ողջ կյանքդ: Որտեղ մարդու գանձերն են, այնտեղ էլ մարդու սիրտն է: Եթե ձգտում ես ինչ որ բանի` ինչ-որ մեծ բանի, նշանակում է այնտեղ տեսնում ես քո բոլոր ցանկություններն ու իղձերը: Վախեցիր քո ցանկություններից ու իղձերից: Ուղղակի հասկացիր` որտեղ բարակ է, վաղ թե ուշ կպատռվի: Դու կստանաս քո հարցերի պատասխանը: Ճիշտն ու սխալը հաստատ կողքովդ չի անցնի: Ուղղակի, երբ դու փորձես հասկանալ` որն է ճիշտ, որը` սխալ, ինչ որ մեկը համ  ճիշտը կանի, համ էլ սխալը, ու հաստատ քեզանից ավելի լավ կհասկանա` որն էր ճիշտ, իսկ որը` սխալ:  

2 комментария: