четверг, 15 ноября 2018 г.

Մեր Ազգային երգի և պարի համույթը

  Ողջույն ես՝ Աստղ Կիրակոսյանն եմ ապագա մշակութաբան եմ  <<Մխիթար Սեբաստացի >> կրթահամալիրի Ավագ դպրոցի Ազգային երգի, պարի համույթի անդամ եմ։
Համույթի անդամ եմ դարձել համույթի հիման առաջին իսկ օրերից, որովհետև կիսում եմ ազգայնականության ու մշակութի պահպանման գաղափարներն։ Անկախ զբաղվածության աստճանի շաբաթական երկու, երեք ժամ ազգային երգով, պարով զբաղվելն ինձ համար հաճույք է, այն էլ սիրելի ղեկավար՝ Աննա Երիցյանի և իմ գաղափարը կիսող ընկերների հետ։ Ուշքս գնում է։ Երգը կա, պարը կա, այն էլ ազգային ու որակյալ։
  Օրը մի պար, կամ երգ սովորում ենք։ Հիմա պատրաստվում ենք Հոկտեմբերի 27-ին  << Արատես>>-ում կայանաելիք Հարսանեկան ծեսին։ Պարելու ենք << Մոմերով >>  ծիսական պարը։
   Հաջողություն մեզ և մեր գործին։ 

Комментариев нет:

Отправить комментарий