понедельник, 23 октября 2017 г.

Արտահայտություններ անվերապահ սիրո մասին

Տպել, կպցնել սառնարանի վրա և օրը մեկ անգամ կարդալ երեխաների, ծնողների և մոտիկ մարդկանց համար: 
Առավել ևս նրանց համար, ում քիչ են սիրել փոքր ժամանակ և նրանց համար, ովքեր կասկածում են անվերապահ սիրո գոյությանը: Արդեն մեկ ամսից պետք է բավականին թեթևանաք:
Ես սիրում եմ քեզ:
Ես սիրում եմ հենց քեզ:
Ես սիրում եմ քեզ միշտ:
Ես սիրում եմ քեզ հենց այնպես:
Ես սիրում եմ քեզ, որովհետև դու գոյություն ունես:
Ես սիրում եմ քեզ, որովհետև դու՝ դու ես:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դու սխալվում ես:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դու ինձ հետ չես համաձայնվում:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ ինձ քեզ հետ դժվար է լինում:  
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ բարկացած եմ քեզ վրա:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ մենք կռված ենք:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դու բարկանում ես:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դու խուլիգանություն ես անում:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դու ինձ ասում ես՝ ոչ:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դու ասում ես, որ չես սիրում ինձ: Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դա ինձ ձեռնտու չէ:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ մենք տարբեր բաներ ենք ցանկանում:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դու հեռանում ես:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դու քեզ ավելի լավ ես զգում ուրիշ մարդկանց հետ:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դու չես արդարացնում իմ սպասելիքները:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դու սիրում ես ուրիշներին:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դու լռում ես:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ քեզ մոտ ոչինչ չի ստացվում:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դու շտապում ես կամ դանդաղում:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դու չգիտես, թե ինչես ցանկանում:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դու ինքդ քեզ չես սիրում:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ դու փոխվում ես կամ էլ մնում ես անփոփոխ:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ չեմ կարողանում հասկանալ քեզ:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ ասում եմ, որ չեմ սիրում:
Ես սիրում եմ քեզ: Անգամ, երբ ասում եմ, որ ատում եմ քեզ:
Ես սիրում եմ քեզ նույն կերպ՝ երբ դու քեզ լավ կամ վատ ես զգում:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, երբ ինձ վատ եմ զգում:
Ես սիրում եմ քեզ, անգամ, եթե հենց հիմա ցանկանում եմ լինել քեզնից հեռու՝ առանց քեզ:
Ես սիրում եմ քեզ և դա ինձ պետք է:
Ես սիրում եմ քեզ և դա ինձ բավական է:
Դու ինձ ոչինչ պարտք չես իմ սիրո համար:
Ես քեզ ոչինչ պարտք չեմ իմ սիրո համար:
Նկարը՝ Arianna Ruzza
Թարգմանությունը՝ Եփրիկյան Շուշանի

Комментариев нет:

Отправить комментарий